Hi All,

There were two fractals last month.

You can find them and the older collections at the cloud of Microsoft:
https://onedrive.live.com/redir?resid=2AB35EAF574CA6CE!1034&authkey=!ALIZio6ZmgV1aAo&ithint=folder%2ctxt

Greetings from Belgium,

Jan Vyvey

Hi All, There were two fractals last month. You can find them and the older collections at the cloud of Microsoft: https://onedrive.live.com/redir?resid=2AB35EAF574CA6CE!1034&authkey=!ALIZio6ZmgV1aAo&ithint=folder%2ctxt Greetings from Belgium, Jan Vyvey
 
0
reply

Hallo Jan, ik probeer de params van 2019 en 2020 te downloaden, maar ik krijg i.p.v. de UF's de plaatjes..... Wat doe ik fout??
Groet, Liesbeth Quak

Hallo Jan, ik probeer de params van 2019 en 2020 te downloaden, maar ik krijg i.p.v. de UF's de plaatjes..... Wat doe ik fout?? Groet, Liesbeth Quak

Female, Gramsbergen the Netherlands, 1943

 
0
reply

Liesbeth,

De mappen bovenaan bevatten inderdaad de fractals zelf in een 4K formaat. Hetgeen jij zoekt staat onderaan en deze bestanden noemen 2019.zip, 2019_Thumbnails.zip en 202001.zip.

Groetjes,

Jan

Liesbeth, De mappen bovenaan bevatten inderdaad de fractals zelf in een 4K formaat. Hetgeen jij zoekt staat onderaan en deze bestanden noemen 2019.zip, 2019_Thumbnails.zip en 202001.zip. Groetjes, Jan
 
0
reply

Ja, Jan, suf van mij. Mijn partner is begin jan. overleden en ik finctioneer niet naar behoren....
Groet Liesbeth.

Ja, Jan, suf van mij. Mijn partner is begin jan. overleden en ik finctioneer niet naar behoren.... Groet Liesbeth.

Female, Gramsbergen the Netherlands, 1943

 
0
reply

Dat is inderdaad helemaal geen goed nieuws. Hou je recht aan de herinnering van je partner in deze moeilijke "corona" dagen waarvan we het einde nog niet gezien hebben.

Hou je goed

Groetjes vanuit België

Jan

Dat is inderdaad helemaal geen goed nieuws. Hou je recht aan de herinnering van je partner in deze moeilijke "corona" dagen waarvan we het einde nog niet gezien hebben. Hou je goed Groetjes vanuit België Jan
 
0
reply
83
views
4
replies
2
followers
live preview
Enter at least 10 characters.
WARNING: You mentioned %MENTIONS%, but they cannot see this message and will not be notified
Saving...
Saved
All posts under this topic will be deleted ?
Pending draft ... Click to resume editing
Discard draft